Aanbiedingen vanaf 1 september – Supermarkt edition

Op mijn vorige blog deelde ik elke week aanbiedingen en het lijkt mij super leuk om deze traditie voor te zetten. Ik hoor graag of jullie het ook interessant vinden en of jullie nog tips hebben om goedkoop boodschappen te doen. 

Ons aller Albert Heijn heeft nog steeds hamster weken en de hamster probeert ons deze week te verleiden met:

  • 750 gram Roma tomaten – 2e gratis – €1.24
  • 2 bakken pitloze druiven – 2e gratis – €1.99
  • Les pains maisbrood – 2e gratis – €2.09
  • Filet americain – 2e gratis – €2.29
  • Pepsi – 2e gratis – €1.29

Vanmorgen vroeg al even langs Appie Hap gefietst, hoewel ik mijn wekelijkse boodschappen gister al bij Nettorama had gedaan. Uiteindelijk 2 bakjes tomaten meegenomen en wat vegetarische spekjes, die hebben ze nu eenmaal niet bij Nettorama. Misschien dat ik deze week van de tomaten verse tomatensoep kan maken? Ook het maisbrood hadden ze nog niet afgebakken bij Albert, dat is wel vaker zo, best irritant als je bedenkt dat ze op zondag ook de hele dag open zijn en dus ook gelegenheid hebben om te bakken. 🙂 Toen maar bij peperdure bakker grof volkoren gehaald, kost een rib uit mijn lijf maar het zij zo, het is wel ontzettend lekker..

De c1000 heeft toevalligerwijs ook weer Euro-weken, de aanbiedingen lopen tot morgen en je kunt ze hier vinden. Nieuwe aanbiedingen zijn dus pas vanaf woensdag gelden. Vergeet ook niet de Em-te te checken als je in Brabant woont, hoewel natuurlijk geen basisbehoefte, hebben ze weer appelflappen in de aanbieding! Vier stuks voor €1,70 – nodig is het niet, lekker is het wel. De Nettorama is naar mijn idee de goedkoopste supermarkt op dit moment, ook A-merken verkopen ze voor een goede prijs en je wordt niet verleid tot het kopen van meer dan je nodig hebt. Nettorama post zijn folder hier

 

 

 

 

 

 

Geef een reactie

