Aanbiedingen vanaf 8 september – supermarkt edition

Hallo allemaal! Zoals beloofd bespreek ik weer de nieuwste aanbiedingen in de supermarkten. Deze week is de laatste hamsterweek bij Albert Heijn en Albert biedt nog een aantal producten 1+1 gratis aan, zoals

Les pains brood, 2 voor €2.09
Bonduelle, 2e gratis
Berberana Dragon, 2 voor €5.69

Ik kan me overigens herinneren dat twee jaar geleden de Berberana nog 2 voor €5 was, maar het is nog steeds een goede prijs voor prima wijn. Vooral Berberana white dragon is een heerlijk wijntje om bij te borrelen!

Em-te gaat de strijd deze week niet aan met Appie en heeft naar mijn idee niet veel spectaculaire aanbiedingen. Op hun Boerenland brood geven ze wel tweede gratis, maar voor de rest is het niet veel bijzonders.

Nettorama focust zich op vleeswaren en houdbare aanbiedingen zoals:

Unox soep in zak, 2 voor €2
Drie maal Grand Italia, voor €2

Niet heel spectaculair, maar zoals je weet kan Nettorama bij mij niet stuk, het is hier in de buurt de meest goedkope en prettige supermarkt.

De c1000 heeft diverse aanbiedingen, maar omdat ze morgen weer vernieuwd worden, kun je voor actuele informatie het best op hun website kijken.

Succes komende week!

Geef een reactie

