Aanbiedingen vanaf 16 september – supermarkt edition

Deze week kun je de Appie naar mijn idee overslaan, van de 25% korting op producten die ik niet nodig heb, word ik in ieder geval niet warm! Ook van de speciale boerderijspeeltjes word ik niet enthousiast. De Emte doet het ietsjes beter, maar niet veel. De aanbiedingen van bananen voor €0,89 is misschien wel interessant, hoewel Jumbo deze aanbieding altijd heeft. Nieuw bij de Emte zijn de Fijnproeverspunten, hier introduceren ze een voordeelpas waarmee je korting kan krijgen op uitjes in de buurt. Leuk als je kleine kinderen hebt? Ik ga het eens even uitpluizen.. Wat vinden jullie ervan? Hebben jullie ook al een persoonlijke Bonuskaart bij Ap?

Gisteren ben ik al voor de weekboodschappen naar Nettorama geweest en was na aftrek van leeg kratje €29,- kwijt. Ik ging echter eergisteren al naar de boer bij mij in de buurt (schade: €8,-) voor groente en fruit en verwacht dat ik deze week nog ergens een klein boodschapje moet doen. De boodschappen bij Nettorama waren vooral van voorraad-achtige aard, aangezien ik komende tijd nogal vaak bezoek krijg en ik nu al weet dat ik de hele schoonfamilie met kerst te eten krijg! Wel nam ik komkommers mee, daar ga ik lekker tzatziki van maken. Ik kan je dat echt aanraden, het is superlekker om te eten met brood en gegrild vlees. Het maken ervan is erg simpel, alles wat je nodig hebt is Griekse yoghurt, komkommer, verse knoflook en een (vers) kruid zoals dille. Laat je me weten of je dit weleens gemaakt hebt? 🙂

Succes met boodschappen doen en als je nog meer makkelijke en goedkope recepten hebt, deel ze dan! 😀

Geef een reactie

